2020. március 17., kedd

Történelem II. vh.

Köszöntöm a 8. a osztály tanulóit!

Íme az első feladatotok:
https://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/7-osztaly/tortenelem/a-masodik-vilaghaboru


Két kérésem lenne:
1. Aki szeretné, a megjegyzés rovatban az ELSŐ KÖRÖS %-os eredményeit megoszthatja velem! (Semmi következménye nem lesz, csak kíváncsiságból kérdezem...)

2. Próbáljatok már majd olyan profilneveket választani, ami alapján kapásból be tudlak azonosítani Titeket! Pl. a "Szívtipró" ... "Izomember" és társai neveket mellőzzétek...

Köszönöm és jó gyakorlást!!!

Üdv: Kriszta néni :)

21 megjegyzés:

  1. 97% A 2-es feladatnál véletlen felcseréltem a Don-kanyart meg Sztálingrádot.

    VálaszTörlés
  2. 83% ezek mennek csak neha egbe voltak csuszva a szavak pl az elsonel es az utolso elotinel

    VálaszTörlés
  3. Az előző én voltam csak nem néztem hogy más volt az email cím de 83%-os lett.

    VálaszTörlés
  4. 97% (Sztálingrádot felcseréltem a Don kanyarral.)

    VálaszTörlés
  5. próbákoztam párszor! így 85%-os lett! még sajnos mindig nincs tankönyvem :(

    VálaszTörlés

Angol Emelt 06.10.

Sziasztok!                          H O L I D A Y !  Mindenkinek nagyon kellemes nyarat és jó pihenést kívánok!  Enikő néni