2020. március 17., kedd

ANGOL EMELT márc.17

Kedves Gyerekek!

Ha megcsináltátok az online feladatokat, akkor a visszajelzést ( Unit1- Done, Unit 2- Done, Unit 3- Done, Unit 4- Done )
a sz.k.e.english@gmail.com e-mail címre kérem szépen.
Határidő: 2020.márc.18. 18:00
Köszönöm:
Enikő néni

Informatika

Excel 2.

Az előző órán tanult fogalmakat kérem gyakorolni az alábbi LearningApps-ok segítségével:

1. Az Excel ablak részei

2. Cellák, cellatartományok azonosítása


classroomTovábbá kérem, hogy lépjetek be a Digitális tanterembe, amit informatika órákon egyébként is szoktunk használni.

Laptop / számítógép esetén:
Belépsz a gmail-es fiókodba, amin keresztül a Google Tanterem szolgáltatás elérhető. Az órán ezt használtuk, ezt ismered.

Okostelefonnal/tablettel: 
Le kell töltened a Google Classroom Appot (iphone esetén az AppStore-ból, androidos telefon esetén a PlayÁruházból).
Telepíted, majd megnyitod. Az itt látható képernyőképekkel fogsz találkozni. Ekkor kell belépned a gmail-es felhasználóneveddel és jelszóval az alkalmazásba. Azt használd amivel az iskolában is szoktad.
 




A nyilakkal jelöltek közül mindenki csak az osztályának megfelelőt látja természetesen.


Ha mindez sikerült, akkor ezt jelezd a "Fal"-on egy üdvözléssel. Nézd meg a "Feladatok" fült és az Excel 2. feladatot állítsd készre. (Az Excel 2. feladatban ugyanezt a szöveget fogjátok találni.)
Erre 1 hét áll a rendelkezésedre.

Lakatosné Tóth Anita
Közkívánatra:



Történelem II. vh.

Köszöntöm a 8. a osztály tanulóit!

Íme az első feladatotok:
https://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/7-osztaly/tortenelem/a-masodik-vilaghaboru


Két kérésem lenne:
1. Aki szeretné, a megjegyzés rovatban az ELSŐ KÖRÖS %-os eredményeit megoszthatja velem! (Semmi következménye nem lesz, csak kíváncsiságból kérdezem...)

2. Próbáljatok már majd olyan profilneveket választani, ami alapján kapásból be tudlak azonosítani Titeket! Pl. a "Szívtipró" ... "Izomember" és társai neveket mellőzzétek...

Köszönöm és jó gyakorlást!!!

Üdv: Kriszta néni :)

Figyelem - Felvételi módosítási lehetőség

Kedves Szülők! Kedves Nyolcadikosok!

Az Oktatási Hivatal a kihirdetett országos veszélyhelyzetre való tekintettel a tanulók és szüleik, valamint az általános iskolák munkatársai közötti személyes érintkezés minimalizálása érdekében a középfokú felvételi eljárás során a módosító tanulói adatlapok előállításának eljárásrendjét az alábbiak szerint változtatja meg.

A középfokú felvételi eljárás során a felvételi vizsgák eredményei, tapasztalatai vagy egyéb információ alapján a tanulóknak egy alkalommal lehetőségük van eredeti továbbtanulási szándékuk módosítására. Ilyenkor módosító tanulói adatlapot kell előállítaniuk. A módosítás során a tanulmányi területek eredetileg beírt sorrendje megváltoztatható (de tanulmányi terület nem törölhető). Emellett új tanulmányi terület felvétele is lehetséges, ám csak olyan középfokú iskolában, amely a tanulói adatlapon már korábban is szerepelt, és csak az érintett középfokú iskola erre kijelölt képviselőjével történt előzetes egyeztetés alapján. Az egyeztetés tényét a középfokú iskolának az eredetileg benyújtott jelentkezési lapon fel kell tüntetnie. Új iskolát (és annak tanulmányi területét) nem lehet a módosító tanulói adatlapon megjelölni. Nem lehetséges továbbá a tanulói adatlapon szerepelő tanulmányi terület törlése sem.

A módosító tanulói adatlapok előállítása és elektronikus megküldése (március 19. helyett) már a mai naptól megkezdhető.
A tanulmányi területek módosítására és a programban történő elektronikus megküldésére (március 23. helyett) 2020. március 25-én éjfélig lesz lehetőség.

Aki módosítani kíván keresse az osztályfőnökét telefonon péntekig!


Lakatosné Tóth Anita
intézményvezető


Angol N

Good afternoon!

Mai feladat:

  • Mf Introduction B 2. r. más. + T
  • TK 7/4a - Keresd ki a történetben, egészíts ki!
  • TK 7/4b - Kösd az igeidőkhöz az utalásokat!
  • TK 7/5a - (Mf 66/0.6, 67/0.7 segít)
  • Mf 3/4
Ha ezt a bejegyzést olvastátok, legyetek szívesek alatta írni egy megjegyzést/kommentet a nevetekkel!

Thank You.

Have a nice day.  

Tóthné VK 

Magyar

Kedves Gyerekek!

Mikor olvastam az idézeteiteket a kitartásról, igazán meghatódtam.....olyan szépeket és elgondolkodtatóakat találtatok.
Különösen ebben a rendhagyó időszakban biztató ezeket olvasni...Köszönöm nektek.


Következő feladatotok, amit csütörtökre kérek: Fogalmazzátok meg 10-12 mondatban, hogyan tervezitek a hétköznapjaitok napirendjét ebben az új, különleges helyzetben.

Lehetőségetek van az anyagokat erre az ímélcímre küldeni: baranyi1015@freemail.hu
vagy messengeren  akár le is fotózhatjátok a megoldásokat, és ezen keresztül elküldhetitek.

Jó tanulást, szép napot!

Biológia idegsejtek felépítése és az idegrendszr működése

Sziasztok!
Ismétlésképpen küldök 2 anyagot, 2 linken. Töltsétek le és írjatok hozzá vázlatokat! Tk. 98-103oldalt is olvassátok el hozzá! Oldjátok meg a mf.40-41o./1,2,3,4-es feladatokat.

A mozaik ingyenessé tette a honlapján a könyveket az összes videóval, amiket órán is szoktunk nézni, a szövegek mellet. Link: https://www.mozaweb.hu/#prod-books

Kíváncsi vagyok, hogy a munkafüzetben , ha online nézitek, megjelennek- e megoldások, ha a pipára kattintotok, ahogyan az órán szoktunk. Kérlek benneteket, hogy jelezzetek vissza, ha valamelyik linket nem tudjátok megnyitni illetve hogy láthatóak-e a megoldások online a mozaweben.

Jó munkát kívánok: SFAnita


https://drive.google.com/file/d/1Kxu23mQZxiivOUZq9bvSriXzrSxQIG6m/view?usp=sharing



https://drive.google.com/file/d/1lIAAGaa4l51ZrrZF7lRwosx_RWgulwTJ/view?usp=sharing

Földrajz

Gyakoroljatok,holnapra feladatlapot készítek!

http://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/5-8-osztaly/foldrajz/magyarorszag-megyei

Sziasztok!
Jelezzetek,ha valami nem működik!!

Földrajz

Sziasztok!!

Próbaképpen küldök egy linket,hazánk megyéiről,egy kis gyakorlás!!
Ez nem a megyeszékhelyekre fókuszál,inkább terület,népességszám alapján hasonlít össze. Használjátok az atlaszt,hamarosan küldök még olyan feladatsort,ahol a megyék elhelyezkedése- és székhelyei lesznek a gyakorlásban.
Legyetek ügyesek!!!
Szép napot mindenkinek!!

 http://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/5-8-osztaly/foldrajz/magyarorszag-megyeihttp://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/5-8-osztaly/foldrajz/magyarorszag-megyei

Normál német

Liebe Laura!

Ügyesen visszaköszöntél!

Mai feladatod a tanult járművek átismétlése.
Új járművek megismerése  Mf. 31/ 33.  (internetes feladat)

A válaszokat várom csütörtökig

Auf Wiedersehen!

Matematika

Matematika
Sziasztok! Szép, napsütéses napot kívánok nektek, így távolról! Nos elkezdünk tanulni. Mivel ez is egy osztály vannak szabályok!
1. Jelenlét. Mindennap , a megjegyzésbe írd be a neved, hogy tudjam itt vagy az órán.
2. A feladatokat, utasításokat többször olvasd el!
3. Ha elakadtál nyugodtan írj!
4. A beadandókat úgy csináld ahogy kérem, egyébként nem tudom majd értékelni!
5. A csoportom tudja pontokat gyűjtünk, most is lesz pont gyűjtés a héten megcsinálom a játékszabályt.

A héten még témazáró dolgozat is lesz az egyenletekből!
Most erre készülünk! Két videót linkeltem be, mind a kettőnél elég ha az első feladat megoldását nézed meg. A videózás után old meg a két feladatot  a füzetedbe! Majd fényképezd le , és küld be a megoldások linken található felületre!
1. link:keveréses

l.link:mozgásos

feladatok:1.
160g 40%-os sóoldathoz, 240g 60%-os sóoldatot adunk. Milyen töménységű oldatot kapunk?
2.
Két város távolsága 240km. egymással szembe indul két busz ugyanabban az időben, az egyiknek 70km/h, a másiknak 80km/h a sebessége. Mikor találkoznak? Mennyi utat tesznek meg külön-külön?

A megoldásokat ide kérem:  úgy fényképezd le a füzetedet, hogy a neved rajta legyen!
megoldások
Jó munkát! Margó néni

Angol Emelt 06.10.

Sziasztok!                          H O L I D A Y !  Mindenkinek nagyon kellemes nyarat és jó pihenést kívánok!  Enikő néni