Kedves Gyerekek!
Ha megcsináltátok az online feladatokat, akkor a visszajelzést ( Unit1- Done, Unit 2- Done, Unit 3- Done, Unit 4- Done )
a sz.k.e.english@gmail.com e-mail címre kérem szépen.
Határidő: 2020.márc.18. 18:00
Köszönöm:
Enikő néni
2020. március 17., kedd
Informatika
Excel 2.
Az előző órán tanult fogalmakat kérem gyakorolni az alábbi LearningApps-ok segítségével:
1. Az Excel ablak részei
2. Cellák, cellatartományok azonosítása
Továbbá kérem, hogy lépjetek be a Digitális tanterembe, amit informatika órákon egyébként is szoktunk használni.
Laptop / számítógép esetén:
Belépsz a gmail-es fiókodba, amin keresztül a Google Tanterem szolgáltatás elérhető. Az órán ezt használtuk, ezt ismered.
Okostelefonnal/tablettel:
Le kell töltened a Google Classroom Appot (iphone esetén az AppStore-ból, androidos telefon esetén a PlayÁruházból).
Telepíted, majd megnyitod. Az itt látható képernyőképekkel fogsz találkozni. Ekkor kell belépned a gmail-es felhasználóneveddel és jelszóval az alkalmazásba. Azt használd amivel az iskolában is szoktad.
A nyilakkal jelöltek közül mindenki csak az osztályának megfelelőt látja természetesen.
Ha mindez sikerült, akkor ezt jelezd a "Fal"-on egy üdvözléssel. Nézd meg a "Feladatok" fült és az Excel 2. feladatot állítsd készre. (Az Excel 2. feladatban ugyanezt a szöveget fogjátok találni.)
Erre 1 hét áll a rendelkezésedre.
Az előző órán tanult fogalmakat kérem gyakorolni az alábbi LearningApps-ok segítségével:
1. Az Excel ablak részei
2. Cellák, cellatartományok azonosítása
Továbbá kérem, hogy lépjetek be a Digitális tanterembe, amit informatika órákon egyébként is szoktunk használni.
Laptop / számítógép esetén:
Belépsz a gmail-es fiókodba, amin keresztül a Google Tanterem szolgáltatás elérhető. Az órán ezt használtuk, ezt ismered.
Okostelefonnal/tablettel:
Le kell töltened a Google Classroom Appot (iphone esetén az AppStore-ból, androidos telefon esetén a PlayÁruházból).
Telepíted, majd megnyitod. Az itt látható képernyőképekkel fogsz találkozni. Ekkor kell belépned a gmail-es felhasználóneveddel és jelszóval az alkalmazásba. Azt használd amivel az iskolában is szoktad.
A nyilakkal jelöltek közül mindenki csak az osztályának megfelelőt látja természetesen.
Ha mindez sikerült, akkor ezt jelezd a "Fal"-on egy üdvözléssel. Nézd meg a "Feladatok" fült és az Excel 2. feladatot állítsd készre. (Az Excel 2. feladatban ugyanezt a szöveget fogjátok találni.)
Erre 1 hét áll a rendelkezésedre.
Történelem II. vh.
Köszöntöm a 8. a osztály tanulóit!
Íme az első feladatotok:
https://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/7-osztaly/tortenelem/a-masodik-vilaghaboru
Két kérésem lenne:
1. Aki szeretné, a megjegyzés rovatban az ELSŐ KÖRÖS %-os eredményeit megoszthatja velem! (Semmi következménye nem lesz, csak kíváncsiságból kérdezem...)
2. Próbáljatok már majd olyan profilneveket választani, ami alapján kapásból be tudlak azonosítani Titeket! Pl. a "Szívtipró" ... "Izomember" és társai neveket mellőzzétek...
Köszönöm és jó gyakorlást!!!
Üdv: Kriszta néni :)
Íme az első feladatotok:
https://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/7-osztaly/tortenelem/a-masodik-vilaghaboru
Két kérésem lenne:
1. Aki szeretné, a megjegyzés rovatban az ELSŐ KÖRÖS %-os eredményeit megoszthatja velem! (Semmi következménye nem lesz, csak kíváncsiságból kérdezem...)
2. Próbáljatok már majd olyan profilneveket választani, ami alapján kapásból be tudlak azonosítani Titeket! Pl. a "Szívtipró" ... "Izomember" és társai neveket mellőzzétek...
Köszönöm és jó gyakorlást!!!
Üdv: Kriszta néni :)
Figyelem - Felvételi módosítási lehetőség
Kedves Szülők! Kedves Nyolcadikosok!
Az Oktatási Hivatal a kihirdetett országos veszélyhelyzetre való tekintettel a tanulók és szüleik, valamint az általános iskolák munkatársai közötti személyes érintkezés minimalizálása érdekében a középfokú felvételi eljárás során a módosító tanulói adatlapok előállításának eljárásrendjét az alábbiak szerint változtatja meg.
A középfokú felvételi eljárás során a felvételi vizsgák eredményei, tapasztalatai vagy egyéb információ alapján a tanulóknak egy alkalommal lehetőségük van eredeti továbbtanulási szándékuk módosítására. Ilyenkor módosító tanulói adatlapot kell előállítaniuk. A módosítás során a tanulmányi területek eredetileg beírt sorrendje megváltoztatható (de tanulmányi terület nem törölhető). Emellett új tanulmányi terület felvétele is lehetséges, ám csak olyan középfokú iskolában, amely a tanulói adatlapon már korábban is szerepelt, és csak az érintett középfokú iskola erre kijelölt képviselőjével történt előzetes egyeztetés alapján. Az egyeztetés tényét a középfokú iskolának az eredetileg benyújtott jelentkezési lapon fel kell tüntetnie. Új iskolát (és annak tanulmányi területét) nem lehet a módosító tanulói adatlapon megjelölni. Nem lehetséges továbbá a tanulói adatlapon szerepelő tanulmányi terület törlése sem.
A módosító tanulói adatlapok előállítása és elektronikus megküldése (március 19. helyett) már a mai naptól megkezdhető.
A tanulmányi területek módosítására és a programban történő elektronikus megküldésére (március 23. helyett) 2020. március 25-én éjfélig lesz lehetőség.
Aki módosítani kíván keresse az osztályfőnökét telefonon péntekig!
Lakatosné Tóth Anita
intézményvezető
Angol N
Good afternoon!
Mai feladat:
Thank You.
Have a nice day.
Tóthné VK
Mai feladat:
- Mf Introduction B 2. r. más. + T
- TK 7/4a - Keresd ki a történetben, egészíts ki!
- TK 7/4b - Kösd az igeidőkhöz az utalásokat!
- TK 7/5a - (Mf 66/0.6, 67/0.7 segít)
- Mf 3/4
Thank You.
Have a nice day.
Tóthné VK
Magyar
Kedves Gyerekek!
Mikor olvastam az idézeteiteket a kitartásról, igazán meghatódtam.....olyan szépeket és elgondolkodtatóakat találtatok.
Különösen ebben a rendhagyó időszakban biztató ezeket olvasni...Köszönöm nektek.
Következő feladatotok, amit csütörtökre kérek: Fogalmazzátok meg 10-12 mondatban, hogyan tervezitek a hétköznapjaitok napirendjét ebben az új, különleges helyzetben.
Lehetőségetek van az anyagokat erre az ímélcímre küldeni: baranyi1015@freemail.hu
vagy messengeren akár le is fotózhatjátok a megoldásokat, és ezen keresztül elküldhetitek.
Jó tanulást, szép napot!
Mikor olvastam az idézeteiteket a kitartásról, igazán meghatódtam.....olyan szépeket és elgondolkodtatóakat találtatok.
Különösen ebben a rendhagyó időszakban biztató ezeket olvasni...Köszönöm nektek.
Következő feladatotok, amit csütörtökre kérek: Fogalmazzátok meg 10-12 mondatban, hogyan tervezitek a hétköznapjaitok napirendjét ebben az új, különleges helyzetben.
Lehetőségetek van az anyagokat erre az ímélcímre küldeni: baranyi1015@freemail.hu
vagy messengeren akár le is fotózhatjátok a megoldásokat, és ezen keresztül elküldhetitek.
Jó tanulást, szép napot!
Biológia idegsejtek felépítése és az idegrendszr működése
Sziasztok!
Ismétlésképpen küldök 2 anyagot, 2 linken. Töltsétek le és írjatok hozzá vázlatokat! Tk. 98-103oldalt is olvassátok el hozzá! Oldjátok meg a mf.40-41o./1,2,3,4-es feladatokat.
A mozaik ingyenessé tette a honlapján a könyveket az összes videóval, amiket órán is szoktunk nézni, a szövegek mellet. Link: https://www.mozaweb.hu/#prod-books
Kíváncsi vagyok, hogy a munkafüzetben , ha online nézitek, megjelennek- e megoldások, ha a pipára kattintotok, ahogyan az órán szoktunk. Kérlek benneteket, hogy jelezzetek vissza, ha valamelyik linket nem tudjátok megnyitni illetve hogy láthatóak-e a megoldások online a mozaweben.
Jó munkát kívánok: SFAnita
https://drive.google.com/file/d/1Kxu23mQZxiivOUZq9bvSriXzrSxQIG6m/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1lIAAGaa4l51ZrrZF7lRwosx_RWgulwTJ/view?usp=sharing
Ismétlésképpen küldök 2 anyagot, 2 linken. Töltsétek le és írjatok hozzá vázlatokat! Tk. 98-103oldalt is olvassátok el hozzá! Oldjátok meg a mf.40-41o./1,2,3,4-es feladatokat.
A mozaik ingyenessé tette a honlapján a könyveket az összes videóval, amiket órán is szoktunk nézni, a szövegek mellet. Link: https://www.mozaweb.hu/#prod-books
Kíváncsi vagyok, hogy a munkafüzetben , ha online nézitek, megjelennek- e megoldások, ha a pipára kattintotok, ahogyan az órán szoktunk. Kérlek benneteket, hogy jelezzetek vissza, ha valamelyik linket nem tudjátok megnyitni illetve hogy láthatóak-e a megoldások online a mozaweben.
Jó munkát kívánok: SFAnita
https://drive.google.com/file/d/1Kxu23mQZxiivOUZq9bvSriXzrSxQIG6m/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1lIAAGaa4l51ZrrZF7lRwosx_RWgulwTJ/view?usp=sharing
Földrajz
Gyakoroljatok,holnapra feladatlapot készítek!
http://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/5-8-osztaly/foldrajz/magyarorszag-megyei
Sziasztok!
Jelezzetek,ha valami nem működik!!
http://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/5-8-osztaly/foldrajz/magyarorszag-megyei
Sziasztok!
Jelezzetek,ha valami nem működik!!
Földrajz
Sziasztok!!
Próbaképpen küldök egy linket,hazánk megyéiről,egy kis gyakorlás!!
Ez nem a megyeszékhelyekre fókuszál,inkább terület,népességszám alapján hasonlít össze. Használjátok az atlaszt,hamarosan küldök még olyan feladatsort,ahol a megyék elhelyezkedése- és székhelyei lesznek a gyakorlásban.
Legyetek ügyesek!!!
Szép napot mindenkinek!!
http://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/5-8-osztaly/foldrajz/magyarorszag-megyeihttp://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/5-8-osztaly/foldrajz/magyarorszag-megyei
Próbaképpen küldök egy linket,hazánk megyéiről,egy kis gyakorlás!!
Ez nem a megyeszékhelyekre fókuszál,inkább terület,népességszám alapján hasonlít össze. Használjátok az atlaszt,hamarosan küldök még olyan feladatsort,ahol a megyék elhelyezkedése- és székhelyei lesznek a gyakorlásban.
Legyetek ügyesek!!!
Szép napot mindenkinek!!
http://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/5-8-osztaly/foldrajz/magyarorszag-megyeihttp://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/5-8-osztaly/foldrajz/magyarorszag-megyei
Normál német
Liebe Laura!
Ügyesen visszaköszöntél!
Mai feladatod a tanult járművek átismétlése.
Új járművek megismerése Mf. 31/ 33. (internetes feladat)
A válaszokat várom csütörtökig
Auf Wiedersehen!
Ügyesen visszaköszöntél!
Mai feladatod a tanult járművek átismétlése.
Új járművek megismerése Mf. 31/ 33. (internetes feladat)
A válaszokat várom csütörtökig
Auf Wiedersehen!
Matematika
Matematika
Sziasztok! Szép, napsütéses napot kívánok nektek, így távolról! Nos elkezdünk tanulni. Mivel ez is egy osztály vannak szabályok!
1. Jelenlét. Mindennap , a megjegyzésbe írd be a neved, hogy tudjam itt vagy az órán.
2. A feladatokat, utasításokat többször olvasd el!
3. Ha elakadtál nyugodtan írj!
4. A beadandókat úgy csináld ahogy kérem, egyébként nem tudom majd értékelni!
5. A csoportom tudja pontokat gyűjtünk, most is lesz pont gyűjtés a héten megcsinálom a játékszabályt.
A héten még témazáró dolgozat is lesz az egyenletekből!
Most erre készülünk! Két videót linkeltem be, mind a kettőnél elég ha az első feladat megoldását nézed meg. A videózás után old meg a két feladatot a füzetedbe! Majd fényképezd le , és küld be a megoldások linken található felületre!
1. link:keveréses
l.link:mozgásos
feladatok:1.
160g 40%-os sóoldathoz, 240g 60%-os sóoldatot adunk. Milyen töménységű oldatot kapunk?
2.
Két város távolsága 240km. egymással szembe indul két busz ugyanabban az időben, az egyiknek 70km/h, a másiknak 80km/h a sebessége. Mikor találkoznak? Mennyi utat tesznek meg külön-külön?
A megoldásokat ide kérem: úgy fényképezd le a füzetedet, hogy a neved rajta legyen!
megoldások
Jó munkát! Margó néni
Sziasztok! Szép, napsütéses napot kívánok nektek, így távolról! Nos elkezdünk tanulni. Mivel ez is egy osztály vannak szabályok!
1. Jelenlét. Mindennap , a megjegyzésbe írd be a neved, hogy tudjam itt vagy az órán.
2. A feladatokat, utasításokat többször olvasd el!
3. Ha elakadtál nyugodtan írj!
4. A beadandókat úgy csináld ahogy kérem, egyébként nem tudom majd értékelni!
5. A csoportom tudja pontokat gyűjtünk, most is lesz pont gyűjtés a héten megcsinálom a játékszabályt.
A héten még témazáró dolgozat is lesz az egyenletekből!
Most erre készülünk! Két videót linkeltem be, mind a kettőnél elég ha az első feladat megoldását nézed meg. A videózás után old meg a két feladatot a füzetedbe! Majd fényképezd le , és küld be a megoldások linken található felületre!
1. link:keveréses
l.link:mozgásos
feladatok:1.
160g 40%-os sóoldathoz, 240g 60%-os sóoldatot adunk. Milyen töménységű oldatot kapunk?
2.
Két város távolsága 240km. egymással szembe indul két busz ugyanabban az időben, az egyiknek 70km/h, a másiknak 80km/h a sebessége. Mikor találkoznak? Mennyi utat tesznek meg külön-külön?
A megoldásokat ide kérem: úgy fényképezd le a füzetedet, hogy a neved rajta legyen!
megoldások
Jó munkát! Margó néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol Emelt 06.10.
Sziasztok! H O L I D A Y ! Mindenkinek nagyon kellemes nyarat és jó pihenést kívánok! Enikő néni
-
Sziasztok! Az alapszófajokat ismételjük. Oldjátok meg a játékos feladatokat! https://learningapps.org/display?v=p2cjb20oj20 https://...
-
Sziasztok! A fotó Új témakörünk a fotózás, ami mindennapjaink elengedhetetlen technikájává vált. Olvassátok el az alábbi honlapon tal...
-
Kedves 8.a! Hamarosan elbúcsúztok az általános iskolától, tanáraitoktól, egymástól. Számotokra a következő tanév igazi új kezdést fog jel...